Mô tả công việc

1) Procesed monthly payroll and handle full responsibility on compulsory insurance.
2) Make the sick leave, maternity leave report and payment on time. (within 10 days when HR received the sickness, or maternity leave certification, HR must make report to insurance dept)
3) Coordinate with accounting department to proceed salary payment, social insurance payment, tax payment.
4) Maintenance record on changes in wage/salary rates, deductions, new employees,terminations, absent.
5) Monthly social/health/umemployment insurance report
6) Input data to SAP and FPT
7) Support for the recruitment.
8) Other Job is assigned by HRM

Yêu cầu công việc

- At least 04 years experience for C&B/HR funtion
- Good as excel
- English communication

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 370 / 1
Từ khóa:
HR Supervisor
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai, P. Bến Thành, Q. 1,Tp. Hồ Chí Minh (TPHCM)
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
31/03/2020

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Quản lý


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Cần tuyển HR Supervisor (CPC)
Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn